Kitap aşığı bir öğretmenim. Evli ve bir çocuk annesiyim. Hem oğlumu hemde içimdeki hiç büyümeyen çocuğu kitapların büyüsüyle yetiştirmekteyim. Hayat kısa o yüzden çok sevin.
"Portuga! "
"Hımm..."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."