Kitap aşığı bir öğretmenim. Evli ve bir çocuk annesiyim. Hem oğlumu hemde içimdeki hiç büyümeyen çocuğu kitapların büyüsüyle yetiştirmekteyim. Hayat kısa o yüzden çok sevin.
Fakat bebekler ve çocuklar bizde "eğitim" adı verilen ama aslında zihnin "zorla beslenmesi" olan o baskıyı hiçbir zaman hissetmiyorlardı. İleride bundan biraz daha bahsedeceğim.
Ülkeyi güzel bir bahçeye, resmen küçük bir cennete çevirmişlerdi; ama hepsinden önemlisi ülkelerine çocukları için bir kültürel çevre olarak değer veriyorlardı.