"Ölümle yaşam arasında hiçbir fark yok." Diye devam ettim. "Sen sadece yaşamı idrak edebildiğin için farklı görmek istiyosun." Dedim ve sustum.
"Ben bir hiç olmak istiyorum. Yaşamak benim için zor. Lütfen anla beni..." Gözlerinde hiçbir duygu göremedim. Tamam, belki biraz çaresizlik vardı. Kendini ifade edememenin verdiği o derin çaresizlik.
"Varolmayı yok olmaktan farklı bişey zannediyosun değil mi? Unutma, hiçliğin varlığını yok saymak kendine yapabileceğin en acizce hareket." Belki de ona biraz zaman vermeliyim.