On binlerce insan yaşamış göçmüş o köyden. İlk meyve ağacını dikenin gözleri görmüyor.
Sizce gerçekte kimin gözleri görmüyor?
Âşık Veysel'in mi? Diğerlerinin mi?
Eğer bulunduğunuz ülkeye işyerine etrafınızdaki insanlara gram katkınız olmuyorsa "Acaba benim gözler görüyor mu" diye sorun kendinize.
Bugün ilk defa
Et tadabildim birkaç parça yedim hatta
Ve ılık şekersiz bir bardak çay içebildim.
Ve Antalyamda bir insanla karşılaştım dertleri olan. Ama ne dertler. Dinlemek dahî yordu. Çeken ise o. Ben dönüp kendi ufak dertlerime baktım utandım. Eve gelip şükrettim kendimce. Ağladım.
Unutulmaz bir gün oldu benim için hatta 1 günde 1 ömür ders oldu.