Bir kitap okurum içinde sen,
Varlığınla dertlenmek bana öyle iyi geliyor ki
Dert diye geçinen ağrılarım utanıyor halinden,
Ve akabinde iyilikler güzellikler peşisıra geliyor tıpkı cemrenin toprağa düşmesiyle umutların yeşermesi gibi.
Senle de olmuyor sensiz de
N'apsam susmuyor çayımdaki uğultu
Sussam avazı çıktığı kadar bağırıyor yırtıyor sema kapılarını,bende bıraktığın o sana has çığlık.
Dedim ya senle başka sensiz başka
Kafiye başka kafiyesiz bambaşka
Nefes olmuşsun dermân olmuşsun edebiyata ve aşka.