Piyer

Ölüme dayanamadığı için geri gelmiş tek kişi yok ki. Belki de çok hoş, ölüm; belki de hayattan daha hoş. Belki de…
Sayfa 92·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsanın karnı tok, sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması, merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan en önce gitmesi gereken yeri en sonra hatırlar.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı
Bugün gerçeğin birazını bile öğrenmek isteyen var mı? Ha? Var mı?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Alıntı
Biz romantizmden uzak, realizme yakın, azimli bir gençlik arıyoruz; öyle bir gençlik ki hassasiyeti bir yana bırakacak, objektif ve hakim, hayatın karanlık sayfalarına cesaretle bakacaktır.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam