Yoksa o kadar insan ,
Yağmur yağdığında sığınacak yer ararken ,
Benim bulunduğum yerden dışarı fırlamamın başka bir açıklaması olamaz....
open.spotify.com/track/1NTMKwEzh...
" Sence hayatın anlamı ne.? Buldun mu onu.?"
" Hayatın anlamı.. Hayatın anlamıymış..Hayatın anlamı falan yok..İnsanlar dünyada kendilerinin dışında değerler ve anlamlar arıyor, oysa dünya değer ve anlam sunmadığı gibi insanların bu arayışına da hepten kayıtsız..
Dünya kendi istencimizle farkında olduğumuz şeydir.. İnsanlar temel arzuları tarafından yönetilir ve bu da acı çekmemize yol açar çünkü arzular bizi dünyadan bir şeyler istemeye iter, oysa dünya bir tasarımdan başka bir şey değildir..