Yoksa o kadar insan ,
Yağmur yağdığında sığınacak yer ararken ,
Benim bulunduğum yerden dışarı fırlamamın başka bir açıklaması olamaz....
open.spotify.com/track/1NTMKwEzh...
İnsan yaşamının her yanı karanlıkta sarılıydı.. Nasıl başa çıkabiliyorlardı bununla..?
Yavaş okumadan kaynaklanan budalılıkla diye düşündüm.. Ancak budala kalarak başa çıkabilirlerdi bu karanlıkla...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşünsenize.!! Hem ölümlüler, hem de o değerli ve sınırlı vakitlerinin bir kısmını okumaya ayırmak zorundalar.. İlkel bir tür olmalarına şaşmamak gerek aslında..Bir bilgi birikimine ulaşmalarına yetecek kadar kitap okuyup bu bilgiyle istediklerini yapabilecek duruma geldiklerinde ölü veriyorlar ne de olsa.