Yoksa o kadar insan ,
Yağmur yağdığında sığınacak yer ararken ,
Benim bulunduğum yerden dışarı fırlamamın başka bir açıklaması olamaz....
open.spotify.com/track/1NTMKwEzh...
İnsanlar da yaşlandıkça, bir anlamda ağaçlaşırlar..Gençken insan insandır, ağaç ise ağaç..Yaşları ilerledikçe birbirlerine benzemeye başlarlar..Hiç kimseyi bağışlamayan merhametsiz yerçekimi, insanların da ağaçların da gövdelerini aynı biçimde büker; eklemlerini aynı amansız şişkinliklerle yumrulaştırır, düğümler..