Zaman acıyı dindirirmiş,kabuk baglatirmis kanayan yüreğe.Unuturmus insan.Ah,yeryüzüne şerh dustugum sevgili!Bir kere güler yüzle baksaydin bana,bir kere beni gören gözlerinde kendimi bulsaydim.Bu kadar yanar mıydı yüreğim?
Aşkın karşılıksız kalmasının ne demek olduğunu o da anlasın.Gunese yakınken yanmanın,uzaklaşınca üşümenin manasını çözsün kendince.Bir el uzatımı kadar yakinken Bağdat kadar uzak olmanın acısını çeksin.