PINAR

Ya ben yaşadım hayatı anlayamadım ya da bu hayatın hiçbir değeri yoktu. Daha iyisini de bulamadım ,göremedim, kimse de göstermedi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat konusunda şairim, çünkü hayat bir şiirdir. Onu insanlar berbat ediyor.
Her şeye sarılan ilgileri, ruhlarının boşluğunu ve sevgi yoksulluklarını kapayan bir örtüdür.
Ne diye koşmaktan, oynamaktan, eğlenmekten zorla kendini yoksun etmeli?
Düşünmek için kalpsiz olmak gerekir, sanıyorsunuz. Hayır, düşünmeyi besleyen sevgidir.