Fahrettin

Fahrettin
@Poem07
Evde en çok okumakla vakit geçiriyordum. Böylece içimde kabaran duyguları dış etkilerle bastırmak istiyordum. Okumak bana en uygun dış etkiydi. ‘’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fahrettin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2025 6. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben? İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın. Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım? ‘’ günaydınlar...
Alıntı
Bana okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız, söyleyeyim: Annemdir. - Abraham Lincoln