Vahdettin'in kacisini gazetelerde okudum..... Simdiki halde yalniz halife unvani kalan su adamdan boyle asagilik bir hareketi yapacagini asla ummazdim. Hem de butun muslumanlarin halifesi sifatiyla ingilizlere kaciyor.
Çarşamba günkü gazetelerde, hükümetin önceden bankaya yatırdığı 400 bin altın liranın,bazı şartlar altında geri verilmesine İtilaf Devletleri'nce müsaade edildiği yazılı. Kendi parasını bankadan geri almak için düşmandan izin bekleyen zavallı hükümet !!!