Acımasız ve üstünün galip geldiği, florasındakileri ezdiği bir tabiattayız fakat bu durum insan olarak bizim zayıfı ezmemiz gerektiği anlamına gelmiyor çünkü ahlaki sorumluluğumuz var.
"Bir insanın kalitesini anlamak istiyorsanız üstlerine değil astlarına nasıl davrandığına dikkat ediniz."