Yalnızca Kamala'dan hoşlanmış, yalnızca Kamala onun için bir değer taşımıştı. Peki ama hala böyle biri miydi Kamala? Kamala'ya ihtiyacı var mıydı hala, ya da Kamala'nın ona. İkisi de bitimsiz bir oyun oynamıyorlar mıydı? Bunun uğruna yaşamak gerekli miydi? Hayır, değildi!
Yazmak iyidir, ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir, ama sabretmek daha iyi.
Okur notu: Yukarıdaki satırları yazarken, yazdıklarıma aykırı davranmak.
Bir başkasının yaşamı konusunda yargıda bulunmak bana düşmez! Bir tek kendim, yalnızca kendim için bir yargıya varabilir, bir şeyi seçer ya da yadsıyabilirim.