Babam;
“Sen zaten yeteri kadar şey öğrendin. Çoğu komşu kızından daha çok şeybiliyorsun. Okuyabiliyorsun, yazabiliyorsun. Daha ne öğ- renmen gerekiyor ki?"
Annemle babamın beni her zaman iyi tanıdığını zanne derdim. Babam böyle bir şeyi bana nasıl sorabiliyordu?
Daha ne mi öğrenmem gerekiyordu?
Tüm dünyayı öğrenmem gerek, baba, tüm dünyayı…