Babam;
“Sen zaten yeteri kadar şey öğrendin. Çoğu komşu kızından daha çok şeybiliyorsun. Okuyabiliyorsun, yazabiliyorsun. Daha ne öğ- renmen gerekiyor ki?"
Annemle babamın beni her zaman iyi tanıdığını zanne derdim. Babam böyle bir şeyi bana nasıl sorabiliyordu?
Daha ne mi öğrenmem gerekiyordu?
Tüm dünyayı öğrenmem gerek, baba, tüm dünyayı…
Önceki kütüphaneden aldıklarım arasında bu vardı gayet güzel ve espriliydi ama korkunç bir şekilde lanse edilmiş, ama ben korkmadım eğer 15-16 civarlarımda okusaydım eminim çok zevk alırdım yarım bırakmak istemedim ama serisine başlamayı düşünmüyorum, tek kitabı yeterli geldi en azından bir fikrim oldu, bir kitap ile daha tanışmış oldum. Teşekkür ederim dedektif kurukafa, esprilerine çok güldüm ama beni korkutamadın! Keşke küçükken tanışsaydık.
“Hiçbir şeyden korkun yok, değil mi lider?”
Diye dalga geçtim.
Thad aniden gözlerini açtı. Bana upuzun baktı ve o kaygısız on yedi yaşındaki çocuk kayboldu.
“Seni kaybetmekten”
“Beraber bir şansımızın olmamasından, korkum bu.” Dedi.