Evrim tersine dönseydi ve insanoğlu sadece temel içgüdüleri ile yaşasaydı ne olurdu? Filmi de çekilmiş olan bu kitap işte tam olarak bunu anlatıyor.Yıllar önce Hint Okyanusunun ortasındaki bir adaya kaza sonucu düşen bir aile ve insan temel içgüdüsünün zaman içerisinde başlarına ne gibi sorunlar açtığını anlatan harika bir roman.
Ortadoğuda yaşıyorsanız eğer savaşa, bir gece ansızın saldırıya uğramaya, topraklarınızın gasp edilmesine hazır olmalısınız.Kitabı okuyunca kitabın neden bu kadar popüler olduğunu çok iyi anlayacaksınız.Tek bir kitapla bütün ortadoğunun ve ortadoğuda yaşayan halkların adeta bir özetini çıkarmış yazar.Çok beğendim süper bir kitaptı.