PopyKitapcicucukk

7/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2026 19. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2026 15:08
Ravelberg Kasabası’nda sular durulmuyor, olaylar hiç bitmiyordu. Oyuncak Katili’nin kanlı intikam cinayetleri devam ederken, sahneye yeni oyuncular çıkıyor ve katilimiz çift taraflı bir mücadelenin içine giriyordu. Aslında çift değil de, üç taraflı bir savaş dersek daha doğru olur sanırım. Çünkü Noa Dayton’da, yaşadığı büyük kaybın acısıyla mecnuna dönmüş durumdaydı ve Oyuncak Katili’ne olan kini her geçen gün artıyordu. Bu yeni gelişmeler yüzünden katilimiz de, sürpriz aksiyonlara girdi maalesef. Güvenlik güçleri katili yakalamaya çalışırken, kasaba halkı da diken üstünde bekliyordu. Kasabayı mezbahaya çeviren bu katil ve sürpriz oyuncunun yaptıkları, gün geçtikçe daha vahşi hale geldi ve kasabanın üzerine yağmur yerine gökten ceset parçaları ve kan yağacaktı neredeyse. Orada yaşayanlar, ölmeden cehenneme düşmüştü tabiri caizse. Kitabın bölüm aralarındaki kurban listelerine sürekli yeni isimler eklenerek kalabalıklaşıyordu çünkü. Ama, bu durum sonsuza dek süremezdi öyle değil mi? Olaylar daha ne kadar vahşileşecek, sonu nereye varacak? diyerek de bitirdim kitabı zaten. Yazarın dilinin sadeliği ve anlatım tarzını seviyorum. Bu nedenle kitaplarını okurken sıkılmıyorum. Oyuncak Mahşeri, serinin üçüncü kitabıydı. Diğer kitaplarda olduğu gibi, yine farklı bakış açılarından okuduk kitabı. En çok da katilimizin gözünden. Daha önceki kitapları severek okuduğum için merakla başladım kitaba. Fakat, olayların katil bakış açısıyla anlatımı kitabı ilginç hale getirse de, ortama yeni oyuncuların dahil olması merak unsurunu arttırsa da, katilin iç sesi, sürekli önceki kitaplardakilere benzer şeyler söylüyor gibi geldi bana. Bu bölümler biraz fazla uzatılmıştı kanımca. Daha az iç ses, daha çok aksiyon bekledim. Seri kaç kitap olacak bilmiyorum ama, sonu nereye bağlanacak merak
Oyuncak MahşeriEmre Gül · Guardian Yayınları · 2025432 okunma
PopyKitapcicucukk isimli okura yanıt verildi
PopyKitapcicucukk
papirusktp cok tesekkur ederim paulun hapse girdigini biliyordum fakt becca mı susan mi katil anlayamamistim taslar yerine oturduu👐🫶🏻
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·576 syf.··
2025 113. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2025 03:29
Selamlarrrr Psikopat serimin çıkan son kitabıyla sizlerleyim. Final kitabını okuduğumu düşünürken kitabın sonunda devam kitabı alıntısını görünce bir ufak çaplı şok geçirdim diyebiliriz. Ben normalde asla kan, vahşet vs içeren kitapları okuyamam derdim. (Okuyabiliyormuşum arkadaşlar tescillendi ) Ama var ya bu seri her kitapta vahşeti bir üst seviyeye taşıyor. Böyle bir şey yok her cinayet nasıl bir öncekinden daha sarsıcı olabilir aklım almıyor. Şimdi birazcık şu kısmı hatırlayalım istiyorum. İkinci kitabın sonunda Noa, sevgilisi Paul' ün kasabadaki seri katil olduğunu, yıllar önce öldü bildiği ablasının da onunla olduğunu öğrenir ve bir sarsılma yaşar. Ama en büyük yıkımı gözbebeği olan küçük kardeşinin ölümü ile yaşar. (Bu sahneler inanılmaz duygu yüklü yazılmıştı bana göre.) Bu kitapta ise Noa yıkılmış durumdayken Paul' ün evinde ablasını vahşice öldürülmüş halde bulur. Paul ile bu noktada ortak hareket etseler de Noa tam bir çıkmazın eşiğindedir. Paul ise bir yandan cinayetlerine hız kesmeden devam ederken, bir yandan Noa' yi tekrar kendine aşık etmeye çalışır. Çünkü hastalıklı bir şekilde bağlıdır Noa' ya. Ve bir deeee bu kitapta 'Soytarı' mahlası ile ikinci bir katil başımıza peyda olur. Allah'ım kitapta herkes manyak, herkes psikopat. Her ölüm daha beterini doğuruyor desem yeridir. (Yani var ya kim daha güzel cinayet hazırladı diye nerdeyse sidik yarışına gireceklerdi iki katil de ) Kitaptaki bazı isimlere değineceğim. Bunlardan ilki Noa' nın annesi Susan. Susan karakterine ben bir gram acımadım herhalde içimin rahatladığı tek yerdi kitapta. Jeu' nun ölümü beni çok üzdü diyebilirim. İnanılmaz dokunaklı bir sahneydi bana göre. Bunlar haricinde kitap çok net söylüyorum üst düzey yetişkin içerikli. Kesinlikle yaş sınırına bağlı kalarak okunmalı.28 yaşında biri
Oyuncak MahşeriEmre Gül · Guardian Yayınları · 2025432 okunma
PopyKitapcicucukk isimli okura yanıt verildi
PopyKitapcicucukk
blueekitaplik ya bende normalde spoiler sevmem sadece kitap bir süreden sonra sıktı ama kötü olduğunu düşünmüyorum ve devam etmek istiyorum bilgisiz 4. Kitabı okuyamam. Her ne kadar merak etsemde 100-200 . Sayfalarda çok olay olmadı devam edemedim. bu da sıkılmama neden oldu o yüzden sordum
7/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2026 19. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2026 15:08
Ravelberg Kasabası’nda sular durulmuyor, olaylar hiç bitmiyordu. Oyuncak Katili’nin kanlı intikam cinayetleri devam ederken, sahneye yeni oyuncular çıkıyor ve katilimiz çift taraflı bir mücadelenin içine giriyordu. Aslında çift değil de, üç taraflı bir savaş dersek daha doğru olur sanırım. Çünkü Noa Dayton’da, yaşadığı büyük kaybın acısıyla mecnuna dönmüş durumdaydı ve Oyuncak Katili’ne olan kini her geçen gün artıyordu. Bu yeni gelişmeler yüzünden katilimiz de, sürpriz aksiyonlara girdi maalesef. Güvenlik güçleri katili yakalamaya çalışırken, kasaba halkı da diken üstünde bekliyordu. Kasabayı mezbahaya çeviren bu katil ve sürpriz oyuncunun yaptıkları, gün geçtikçe daha vahşi hale geldi ve kasabanın üzerine yağmur yerine gökten ceset parçaları ve kan yağacaktı neredeyse. Orada yaşayanlar, ölmeden cehenneme düşmüştü tabiri caizse. Kitabın bölüm aralarındaki kurban listelerine sürekli yeni isimler eklenerek kalabalıklaşıyordu çünkü. Ama, bu durum sonsuza dek süremezdi öyle değil mi? Olaylar daha ne kadar vahşileşecek, sonu nereye varacak? diyerek de bitirdim kitabı zaten. Yazarın dilinin sadeliği ve anlatım tarzını seviyorum. Bu nedenle kitaplarını okurken sıkılmıyorum. Oyuncak Mahşeri, serinin üçüncü kitabıydı. Diğer kitaplarda olduğu gibi, yine farklı bakış açılarından okuduk kitabı. En çok da katilimizin gözünden. Daha önceki kitapları severek okuduğum için merakla başladım kitaba. Fakat, olayların katil bakış açısıyla anlatımı kitabı ilginç hale getirse de, ortama yeni oyuncuların dahil olması merak unsurunu arttırsa da, katilin iç sesi, sürekli önceki kitaplardakilere benzer şeyler söylüyor gibi geldi bana. Bu bölümler biraz fazla uzatılmıştı kanımca. Daha az iç ses, daha çok aksiyon bekledim. Seri kaç kitap olacak bilmiyorum ama, sonu nereye bağlanacak merak
Oyuncak MahşeriEmre Gül · Guardian Yayınları · 2025432 okunma
PopyKitapcicucukk
Soytari kim cikti? Ve kitaba dair onemli spoilerları soyleyebilir misiniz? donum noktasi olanlari. kitabi yarida biraktim ama merak ediyorum ve 4. Kitaba devam edecegim ogrenmem laziimm
Merhaba! Bugün size Oyuncak Mahşeri'nin yorumuyla geldim.
9/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Kasım 2025 19:15
Öncelikle bir polisiye okuru olarak bu seriyi çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Seriyi okumak için sağlam bir psikolojiye sahip olmanızı öneririm. Hem cinsellik hemde vahşet olarak kitabı +18 yaş üstünün okumasını öneriyorum. Yazım dili çok akıcı olduğu için kolay biten bir seri. Diğer türlü seriyi okumayanlar için spoilersız kısa bir özet geçebilirim. Olayların geçtiği yer Ravebelg Kasabası'dır. Ana karakterimiz Noa ve kasaba sakinlerinin yaşadığı olayları konu alıyor. Kasaba sakinlerinin vahşice katledilmesi üzerine, sokağa çıkma yasağı gibi bir çok önlemler alınıyor fakat katilimiz durmuyor. Bay OM diğer adı Oyuncak Katili saplantılı olduğu Noa ile aşkını okuyoruz. Bu serinin özetidir. 3. Kitabın özetini şimdi anlatacağım için spoiler yemek istemeyenler işaretlediğim yeri okumayabilir. {Öncelikle ben 2. bir katilin ortaya çıkmasını beklemiyordum fakat katili tahmin etmiştim. Ne kadar kitapta ters köşe yapsa da artık yazarımızın ters köşelerine kanmıyorum :) Şahsen bu kitaptaki vahşet ve cinsellik serinin diğer kitaplarına göre fazlaydı. Soytarı'nın oyunları, Paul'un zihini ve özelliklede Noa'nın delirişini okumak zevkliydi. Açıkçası bu kitapta Noa'ya hayran kaldığımı belirtmeliyim. Ne kadar zor durumları -ki buna işkenceler de dahil- atlatsada kitabı Noa'nın dilinden okumak ayrı güzel oluyor. Paul ve Noa'nın saplantılı, delilik dolu aşkı çok güzel yansıtılmıştı. Betimlemeleri normaldi. Yazım dili akıcıydı bu yüzden kolaylıkla bitebilen bir kitap.} Polisiye ve Dark romantik tarzı sevenler için ideal bir seri. 4. Kitabı dört gözle bekliyorum ve yazarımızın eline sağlık... Puanım; 10/9 Alıntılar; "Oyuncak katili kurbanlarından bir oyuncak müzesi yapmanın peşindeydi. Oysa yaptığı tek şey bu kasabayı bir oyuncak mezarlığına dönüştürmekti. Tanrı şahidim olsun ki
Oyuncak MahşeriEmre Gül · Guardian Yayınları · 2025432 okunma
PopyKitapcicucukk
Soytari kim cikti? Ve kitaba dair onemli spoilerları soyleyebilir misiniz? donum noktasi olanlari. kitabi yarida biraktim ama merak ediyorum ve 4. Kitaba devam edecegim ogrenmem laziimm
10/10
·576 syf.··
2025 113. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2025 03:29
Selamlarrrr Psikopat serimin çıkan son kitabıyla sizlerleyim. Final kitabını okuduğumu düşünürken kitabın sonunda devam kitabı alıntısını görünce bir ufak çaplı şok geçirdim diyebiliriz. Ben normalde asla kan, vahşet vs içeren kitapları okuyamam derdim. (Okuyabiliyormuşum arkadaşlar tescillendi ) Ama var ya bu seri her kitapta vahşeti bir üst seviyeye taşıyor. Böyle bir şey yok her cinayet nasıl bir öncekinden daha sarsıcı olabilir aklım almıyor. Şimdi birazcık şu kısmı hatırlayalım istiyorum. İkinci kitabın sonunda Noa, sevgilisi Paul' ün kasabadaki seri katil olduğunu, yıllar önce öldü bildiği ablasının da onunla olduğunu öğrenir ve bir sarsılma yaşar. Ama en büyük yıkımı gözbebeği olan küçük kardeşinin ölümü ile yaşar. (Bu sahneler inanılmaz duygu yüklü yazılmıştı bana göre.) Bu kitapta ise Noa yıkılmış durumdayken Paul' ün evinde ablasını vahşice öldürülmüş halde bulur. Paul ile bu noktada ortak hareket etseler de Noa tam bir çıkmazın eşiğindedir. Paul ise bir yandan cinayetlerine hız kesmeden devam ederken, bir yandan Noa' yi tekrar kendine aşık etmeye çalışır. Çünkü hastalıklı bir şekilde bağlıdır Noa' ya. Ve bir deeee bu kitapta 'Soytarı' mahlası ile ikinci bir katil başımıza peyda olur. Allah'ım kitapta herkes manyak, herkes psikopat. Her ölüm daha beterini doğuruyor desem yeridir. (Yani var ya kim daha güzel cinayet hazırladı diye nerdeyse sidik yarışına gireceklerdi iki katil de ) Kitaptaki bazı isimlere değineceğim. Bunlardan ilki Noa' nın annesi Susan. Susan karakterine ben bir gram acımadım herhalde içimin rahatladığı tek yerdi kitapta. Jeu' nun ölümü beni çok üzdü diyebilirim. İnanılmaz dokunaklı bir sahneydi bana göre. Bunlar haricinde kitap çok net söylüyorum üst düzey yetişkin içerikli. Kesinlikle yaş sınırına bağlı kalarak okunmalı.28 yaşında biri
Oyuncak MahşeriEmre Gül · Guardian Yayınları · 2025432 okunma
PopyKitapcicucukk
Soytari kim cikti? Ve kitaba dair onemli spoilerları soyleyebilir misiniz? donum noktasi olanlari. kitabi yarida biraktim ama merak ediyorum ve 4. Kitaba devam edecegim ogrenmem laziimm