Çok uzun inceleme yapıp spoiler vermek istemiyorum . Bir çocuğun gözünden olaylar dramatize edilmiş . kitap akıcı ve sade okurken sıkılmıyorsunuz. Yazar kitabın sonunu sizin hayal gücünüze bırakıyor . Severek okudum tavsiye ederim .İyi okumalar :)
İnsanlar her gün başkaları adına fedakârlık yaparlar fakat bu, en önce kendi iyilikleri içindir. Eylem, önce kendi ruhlarını tatmin etmelidir. Bundan yararlanan diğerleriyse ikinci sıradadır.
Altın insanlar, teneke insanlar vardır. Bakır, kurşun, çelik... Böyle devam eder. Hepsi doğalarının, kalıtımlarının, öğrenimlerinin ve çevrelerinin limitlerine tabidir.