"Insanlarla yaşadım, insanı öğrendim.
İnsanlarla yaşadım, insanlığı öğrendim.
İnsanlarla yaşadım,
İnsanlardan nankörlüğü gördüm.
Dostlarım, dostlarım...
Ama ben dostlarımdan çok korkarım."
"Gözaltından geldikten sonra (7 Temmuz 2008) Harbiye'de tam Radyoevi ile Orduevinin sokak köşesinde İstanbul Ticaret Üniversiyesi Uluslararası İlişkiler bölümünden bir kız öğrencimle karşılaştık. Aynen şunu söyledi: 'Hocam, sizin tutturduğunuz ders notlarını da imha edeyim mi? Babam onları da yok et dedi. Beni de Ergenekonla ilişkilendirirler mı?' O an yer ayağımın altından kaydı. Dünya başıma yıkıldı. Öğrencime vereceğim karşılığın artık hiçbir önemi kalmamıştı. AKP iktidarında ileri demokrasinin geldiği yer burasıydı."