Benim en büyük hatam, her kesi kendim gibi bilmek oldu. Bana yaklaşan her kesin iyi olduğunu düşünmem oldu. Bazı insanlar vardır ki, onlar sadece dış kapının dış mandalı olarak kalmalı. Amma bazen o kadar kör olursun ki, her kesi kendin gibi zann edersin.
Her zaman kendime verdiğim ve tutamadığım sözüm var "hiç kimseyi kendin gibi sanma ve içini açma" amma saf gönlüm buna el vermez. Her kesi kendime dost sanıp, ona iyi kötü anlarımı bölüşdüm. Sonuçta, kim iyi kim kötü bilemez birine dönüşmüş halde buldum kendimi. Ve artık sözümü tutma zamanı, gerçek dostlar, eşin, çocuğun ve ailen.