Procyon

Procyon
@Procyonnn
Hiçbir şeyin gerçek olmamasından korkuyorum. -Buna varoluşsal endişe denir ki bu çoğu zaman yeni bir hayatın eşiğinde olduğunu gösterir.
Reklam
"Bazen "Buradan gitmeliyim!" diye düşünmek önemli olabilir gerçekten -nereye gideceğimizi henüz bilmesek bile."
Ve nasıl mutlu olacağını bilen insan, mutlu olmaya çalışır. Dolayısıyla neyin doğru olduğunu bilen insan doğru davranmak zorundadır.
Ama bütün insanların ihtiyacı olan bir şey daha vardır: Kim olduğumuzu ve neden yaşadığımızı bilmek.
Çünkü yalnızca erkek değildi kadını ezen. Kadın kendi hayatından sorumlu olmaktan vazgeçerek kendi kendini de eziyordu.
Reklam