Ders çalıştığım için pek kitap okuyamıyorum, okuduklarımdan da pek keyif alamıyorum. Ben de 2022'yılında daha önce okuduğum kitapları tekrar okuma yılı ilan etme kararı aldım. Sizce iyi bir fikir mi?!
Ders çalıştığım için pek kitap okuyamıyorum, okuduklarımdan da pek keyif alamıyorum. Ben de 2022'yılında daha önce okuduğum kitapları tekrar okuma yılı ilan etme kararı aldım. Sizce iyi bir fikir mi?!