"Ölmek ne anlama geliyor? Ölen nedir? Yegor'a olan saygım da onunla birlikte öldü mü? Peki ya ona karşı, bir yoldaşa karşı olan sevgim? Zihninin ürettiklerine dair anılar? Yegor'un ürettiği fikirler de öldü mü? Yarattığı kahraman imajı hiçbir iz bırakmadan yok olup gitti mi? Söylesenize tüm bunlar da öldü mü? Onun en önemli parçası benimle birlikte yaşıyor. Bir kişinin arkasından öldüğünü söylemekte ne kadar da acele ediyoruz. İşte tam da bu yüzden eğer ölen kişinin geride bıraktığı izler, insanlığı ve insanlığa bıraktığı mirasın yok olmayacağını çok çabuk unutuyoruz. Geriye kalan her şeyin kalplerde yaşayacağını unutuyoruz. Ölen her kimse bedeniyle birlikte geride bıraktıklarını gömmekte ne kadar acele ediyoruz. Kiliseler de yıkılabilir ancak Tanrı ölümsüzdür."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dünyadaki tüm işçilerin başlarını kaldıracakları ve 'Yeter diyerek ortalığı inletecekleri gün de gelecek. İşte o gün ellerinde sorgulanamaz ve muazzam derecede güçlü haklar bulunduran açgözlü efendiler titreyerek diz çökecek, sırtlarını verdikleri dayanaklar çökecek ve dünyaları başlarına yıkılacak."
"Kölelik seviyesindeki çalışma şartlarıyla insanların ellerinden hayatlarını çalıyorlar. Ne için? Onları öldüresiye çalıştırıyorlar. Tekrar soruyorum, ne uğruna?..."