İkimiz de bu dünyanın bize
Layık olmadığını düşünüyor değildik, asla.
Düşüncesiz kafamızdan böyle bir düşünce geçmemişti hiç.
Ne var ki bir umutsuzluk içindeydik,
Bir hastalığa yakalanmıştık sanki, yaşamakla İyileşmeyecek, hatta kötüleşecek bir hastalık. Başlangıçta
Birtakım sevgiler besledik, daha doğrusu sevgi istekleri,
Herkes gibi; İngiliz olmak, İngiltere'yi sevmek isteği gibi.
Ama İngiltere'nin alaylı, dudak büken, sırıtan eşkıyaların
Eline teslim edildiğini gördük,
Amerika'nın solgun bir uydusu
Olduğunu gördük İngiltere'nin, dilimizin kirletildiğini,
Hilekârların ağzına sakız olduğunu gördük. Büyüklerimizin mezarlarının kazılıp başlarıyla Futbol oynandığını gördük. Kötülüğün
Kaymak gibi el üstünde tutulup fahişelerin Memeleri yeterince büyükse göklere çıkarıldığını gördük.
Yazıklar olsun İngiltere'ye. İngiltere, daha fazla Kirletildiğini durup seyretmek istemiyoruz...