Sonuçta diye düşündüm, insanın yaşamında her şeye değecek, bu uğurda ölmekten kaçınmayacağı bir şeye yol açacaksa, sevmek, sevilmekten daha iyi ve güzeldir..
Arada bir de arkama yaslanıp yukarıya bakar altında dolaşan bu bilge ve uysal atları koruyan bu düşler ülkesi göğünü seyre dalardım inanılmaz bir keyifle..
Petrarch nasıl aşkı Laura'yı kendi kafasının içinde , ismini taşıdığı ölümsüz defne ağacına -ya da belki tam tersi- dönüştürdüyse, ona göre bir ozan da yazdığı şiirle hem ölür , hem de o şiirle ölümsüzleşir..