Uzun süredir içimde bir kişiyi bekliyormuşum hissi vardı. Tanımadığım birini seviyor ve özlüyor gibi hissediyordum. Kimsenin beni anlamayacağını düşünerek anlatmıyordum. Ancak kitabı okuduğumda karakterde de benzer bir his yakaladım. O yüzden benim için çok daha anlamlı oldu.
Bunun dışında çok basit bir dil ile yazılmış, derinlik içermeyen bir kitaptı. Lise düzeyi ve kitap okuma alışkanlığı kazanmak isteyenler okuabilir.