"Çağımızda tüm enerjimizi dış dünyanın fethine harcadık, sonuç olarak açgözlülük duygularımızı katlayıp arzularımızı kamçıladık ve şu an daha huzursuz, endişeli ve mutsuz insanlar haline dönüştük. Bunun sebebi dış dünyamızı fethetmekten iç dünyamıza bakmayı ihmal etmemizdir. "
"Yaşlılık geldiğinde onun göründüğünden çok daha az acı olduğunu gördüm. Sefillik ve mutsuzlukla dolu olacağını söylediğiniz yıllar bana gençlik yıllarımdan daha tatlı geldi... Yaşlılığın buzlu bir yamaç, dar ve ıssız, sisle çevrili bir yol olmasını bekliyordum ama aksine onun önümde açık bir yol, şimdiye dek gözlerimin görmediği ufka kadar uzanan uçsuz bucaksız bir patika olduğunu gördüm. Kendimi daha bir bütün halinde gördüm ve yaptığım her eylemin farkındaydım. "