Blossom

Blossom
@PsychoReader
I am part of everything that I’ve read... Me, my books and myself… Ehemmiyetvermiyormuşçasınagillerden…
Halbuki yaşamak zaten bu işte. Öylesine yaşıyoruz. Doğmuşuz çünkü.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gurur duygusundan yoksun bir hayat yaşamanın ne kadar zor olduğunu bilemezsin elbet! Bütün gün deliler gibi çalışsan da geriye hiçbir şeyin kalmadığı, hayır, sadece yorgunluğun kaldığı bir hayat!
Sayfa 145·Kitabı okudu
Alıntı
…bir başkasını hayal kırıklığına uğratmamak adına yaşanan bir hayattansa istediğim hayatı yaşamam daha doğru değil mi?
Sayfa 103·Kitabı okudu
Alıntı
Belki de Minjun’un son zamanlarda bu kadar acı çekmesinin sebebi, aslen karmaşık bir yaşamı basit ve düzenli bir hale getirmeye çalışmasındandı.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Alıntı
Sorun şu ki, ayağa kalkabileceğimi biliyorum ama kalkmalı mıyım onu bilemiyorum.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Alıntı