Tutucu değilim ve fakat değişim, çağın gereği olarak peşinden koşturduğumuz bir serüven oldu artık; sanki her şey değişmek zorundaymış gibi bir telaşın içindeyiz gibime geliyor. Değişime uğramayıp yüzyıllarca duragelen şeylerin de büyük değerler olduğunu unutmamalı, her şey değişmek zorunda değil.
Üstelik benim Mahmut’la küs olup olmamamın bir önemi olmaz, onunla görüşmemizi gerektirecek şeyler de yok hayatımızda. Eskiden rastlaşıyorduk, n’aber Mahmut, iyidir senden n’aber, şimdi rastlaşmıyoruz. Dikenli telli yaşantımda, bir Mahmut eksikliği görülmüyor. Asıl sorun, ben kendimle küsüm ve bu Mahmut’u hiç ilgilendirmez.