Siyah.

Siyah.
@PurpleCigaretts
Morgan Freeman’ın şu sözü çok hoşuma gidiyor,
"Ölmek mi istiyorsun? Git o zaman at kendini denize. 5 saniye sonra hayatta kalmak için çırpındığını fark edeceksin. Sen kendini öldürmek istemiyorsun! Sen içindeki bir şeyleri öldürmek istiyorsun."
Reklam
Sabahattin Ali 'nin sevdiği kadına mektup yazarken kalemine en sevdiği renkle mürekkep doldurması. Ne güzel sevgi gösterme biçimi.
İlişkiler
Kuğu olup müzikte ölmek istiyorum.
Müzik
Her acı yapışır kalbine, aslında sana en güzeli yaraşır, sen çok seversen her zaman eli eline yakışır.
İlişkiler
Sen beni unuttun, şimdi sıra bende.'
Reklam