İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.
Sizin sayenizde o değerli sıcacık ve mutlu anları yaşadım. Eğer bir şansımız olsaydı... Demek istediğim... tüm kalbimle yaralı ruhunuza merhem olmak isterdim ve Tanrı izin verirse size hayatımda daha önce hiç ağzıma almadığım bir şeyi, "Sizi seviyorum," demeyi isterdim.
"Neden güneş benim etrafımda dönmüyor? Ben tamamen yalnız olduğumda neden hiçbiriniz yanımda değildiniz? Neden nefret ettiğim insanlar büyük bir azimle çalışıp başarıya ulaşıyor? Bu dünya neden beni çıldırtıyor ve bana bir mutluluk sunmuyor? Neden!"