Düşünsün ki ben kırk yaşındayım, onun belki yaşayamayacağı fırtınalı ve hareketli bir ömür sürdüm, çok iyi, çok kahraman ve çok alçak olduğum zamanlarım var. Fakat içimde kapanmaz bir yara gibi taşıdığım acı, seni üzdüğüm anların hatıralarıdır.
Kuzum karıcığım, bu şiirleri iyi oku, yazdıklarımın en ustaları değilse de, en yalansızlarıdır. Seni nasıl yalansız, süssüz, sanatsız seviyorsam bunlar da öyle…