Dili sade ve akıcıydı. Karanlık havası vardı ve hiç güneş görmemiş hep tehlikede gibiydim. Bazı yerlerde ürpermekten tüylerim diken diken oldu. Corvina'nın gördüğü gölgeler sesler... onlar neydi yaa zjsjsjjs.Vad ile arasındaki o çekimi de çok güzel hissettirdi. Smutu gerçekten smuttt. Vad ile Corvina'nın birbirinden uzak durmaya çalışmaları ama bir türlü duramamalar,Corniva'nın korkusuzluğu ve karşısındakine güveni, Vad'ın yaydığı enerjii çok iyiydi. Sonra Vad kesin bi piçlik yapacak gibi hissettim kitap boyunca ama yapmadı sjsjsj. Sonunda bi ayrılık veya araları bozulmadan da çok iyi kitap yazılabiliyormuş. Ben çook sevdim yaa. VAD en iyilerim arasında girmeyi çok çok hak etti. Corvina'yı da sevdim. Dağım ve şatom sizi okumak çok güzel ve ürpeticiydi<3