Kitaba başlarken ayrılıklarından ağlayacağımı düşünmüştüm ama ağlamadım. Kitap slow burndu ama enerji hep yüksektii. Slow burnüm bu kitap bile diyebilirim. Stella'yı çoook sevdim. Yanlış bulduğum hiçbir davranışı yoktu. Karakter gelişimi de iyiydi. Christian yürüyen auraa resmenn(Favım hala Alex hahahaha). Ona dokunanı yaşatmamı sonuna kadar hissettirdi. Sevmediğim tek özelliği Stella'ya kendi söyleseydi keşke saklamaya devam etmeseydi bazı şeyleri. Ayrılıkları beni üzmedi. Tam tersine uzak kalıp düşünmeleri daha iyi oldu. Ona kelebeğim demesi aşırııı hoşşş. Smut sahneleri de iyiydi. Sahte sevgililik içindeyken ikisi arasındaki çekim de heyecan katmış. Kitabın sonu tam istediğim gibiydi. Diğer çiftler ne durumda onları da gördük. Hemen zaman atlatıp bitirmemiş. Doya doya mutlu sonu okuttu. Fav çiftim değiller ama serinin fav kitabı budur benim için.