Bu kadar seveceğimi düşünmemiştimmm. Rhys tam bi erkek karakter nasıl olunura örnekti. Kendi kuralları ve doğrusuna göre hareket eden, kaba gibi görünse de içinde çok nazik olan bi düşünce şekli vardı. Bridget'i ben Ava'dan daha çok sevdim (Alex hala 1 sjsjsjs). Farkında değildi ama her zaman kraliçeydi. Hatta Rhys'ın dediği gibi "Kraliçe olmak için taca ihtiyacın yok prenses;)" Aralarındaki çekim acayip iyiydi yaaa. Çok iyi yetişkin içerik sahnesi vardı.Bridget'le beraber ben de kızardım sksksksk. Aşırı fazla zaman atlamaları oldu ama çok iyi bi şekilde yerleştirilmiş. Doğal akışındaydı her şey. 1. Kitaba göre burda sevdiğim ayrılık oldu. Öyle boyunlarını büküp kabullenmediler. İki tarafta kırıldı ama yine de vazgeçmeyip yollar aradılar. Bu benim ağlamamı engellemedi tabiki dee sjsjsj. Daha düşünülmüş ve kaliteli bi şekilde yazılmış ama 1. Kitap hala fav benim içinn. Bu serinin Kadın ve erkek karakterleri müqq