1. Kitapta da dediğim gibii daha fazla sayfası olmalıydıı. Olayları sindirmeye zamanım olmadı amaa çook sevdim yinee. Tam hafif ama olaylı bir şeyler okumak istediğim zaman elime aldığım seri olacak. Bianca ne isterse Mikhail yapmaya en başından hazırdı. İletişim kurmaları biraz sıkıntılı gibiydi. Birbirlerine alışmaya konuşmaya başlamaları çok güzeldi. Mafyatik sevince de kızıyorlar ama nasıl sevmeyeyim yaaa. Adamlar resmen aşk adama dönüşüyolar resmenn.