D.G.

Beklenti içinde olmak insanı gerçekten üzüyor ve yoruyor. Sonrası daha zor. Aklı nasıl toparlayacak insan...
Reklam
"Perişan bir haldeyim fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı." -Sabahattin Ali
Uygulamanın güncel hâlini hiç beğenmedim. Hem çok yavaş hem akışı tam göremiyorum. Keşke ilk zamanlarından kopmasalardı😑
1000k
Veda etmeyi ilk önce zaman öğretti. Sabahın ilk saati güneş doğdu Akşam vakti güneş battı Biraz zaman geçti ay yüzünü gösterdi. Rüzgâr bulutu savurdu ayın ışığını örttü. Veda etmeyi ikinci olarak insan öğretti. Zamandan öğrendi gitmeyi. Bazen zamanında bazen zamansız. Ama insan ya işte, önünde sonunda veda edecekti... (Puxu)
Hayat ve İnsan
Dünyanın mizacında mutluluk olmaz. Ölümden başka gam ilacı bulunmaz.
Reklam