Önemli bir konuda "karar almak" "karar vermek" "yeni bir yol çizmek" neden bu kadar zor diye düşünürken hep aynı sonuca varıyorum: Kendine olan güvenin ve inancın. Bu iki durum ya dost olur ya da düşmanın..
(Puxu)
Hayallerini başkaları hedef hâline getirip gerçekleştirir ve sen çok iyi bir seyirci olursun. Kurduğun hayalle övünür gördüğün gerçekle dövünürsün. (Puxu)
Ecel gelir kapımızı dolaşır,
Kara haberimiz köye ulaşır,
Çifte gelin kuzu gibi meleşir.
Yuma hocam, yuma, kanımız aksın.
Dostumuz ağlasın, düşmanlar baksın...