Sude

Büyük felaketlere uğrayan insanların büyük acıları kanıksadıklarını okumuştum.
Sayfa 150
Alıntı
Reklam
"Galiba kötü kader diye bir şey var Nevzat. Galiba bazı insanlar gerçekten bahtsız doğuyorlar..."
Sayfa 149
Alıntı
"Her cinayet acayiptir Şefik. Bir insanın, öteki insanı öldürmesinden daha tuhaf bir durum olabilir mi? İlla katilin, psikopatlığın doruğuna mı çıkması lazım? İlla insan öldüren canavarın süper zeki mi olması lazım? Hem zeki olsa ne olur? Altı üstü bir katil. Benim gözümde bütün katiller zavallıdır. Onlarda takdir edilecek bir yan yok."
Sayfa 106
Alıntı
Yine buruk bir mutluluk duygusu, yine derinlerde uyanan o mahcubiyet. Evet mahcubiyet, neden derseniz bilmiyorum.Belki de yeryüzünde bu kadar acı varken, kendini mutlu hissetmenin verdiği suçluluk duygusu.
Sayfa 84
Alıntı
Acı ne kadar büyük olursa olsun, insan bir şekilde kanıksıyor, unutuyor.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam