İyi üniversiteye gidenler ise çalışacak, çalışacak, çalışacak...Hakkını vere vere calışacak; bu kadar basit. Talebe kantinde oturmaz...Çok açıktır ki kantinde oturanlar tembeldir. Eğer hocalar arasında da aralarında bir saat oturan varsa onlar da dalgacıdır. Bu satırları okuyan öğrenciler bunu da not etsinler. Hocanız kantinde çok oturuyorsa o da tembel.