📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üniversite sınavına hazırlanan Afra, arkadaşından gelen bir mesajla proje ödevi için gönderdiği adrese gider. Fakat gittiği adreste arkadaşı değil Ölüm vardır. 6 erkekle beraber, kamera ve silahların gölgesinde bu eve tutsak edilir. Neden orada olduğunu bilmeyen Afra ve 6 erkek bundan sonra Ölüm'ün tutsağı olur...
Şimdi gelelim yorumuma; kitap kesinlikle yetişkin içerik ve kitabın başında sevgili yazarımız bu uyarıyı yapmış. Smut sahneler yok fakat tetikleyici unsurlar çok fazla.
En başında kitaptan beklentim çok fazlaydı ve açık konuşmak gerekirse kitap beklentimi fazlasıyla karşıladı. Tam bir psikolojik gerilim kitabıydı ve ben bunu iliklerime kadar hissettim. Afra ve diğer karakterleri tanıdım ve başlarda Çağrı'dan hoşlanmasamda sonrasında onu anladım. Kutay karakteri benim için hâlâ gizemini korurken Gökhan karakteri yaşadıklarıyla beni fazlaca üzdü. Bunun haricinde Egemen ve Mete için nasıl hissetmem gerektiğini hâlâ bilmiyorum. Sarp'a çok üzüldüm fakat altından bir şeyler çıkacak mı bilmiyorum.
Kitabın anlatım dili oldukça akıcı ve okuması güzeldi. Bazı kısımlarda midem feci halde bulandı fakat yine de kitabı elimden bırakamadım. (Bknz. 13. tutsak yumurta sahnesi. Bundan sonra yumurtaya aynı gözle bakabileceğimi hiç sanmıyorum.)
Kitap öyle bir yerde bittiki serinin devamını şimdiden deli gibi merak etmeye başladım. Ölüm'ün bazı halleri sempatik gelse de şu anlık deli olduğunu düşünüyorum. (Gerçi tutsaklar da pek normal değil ama neyse.)
Kısaca kitap oldukça farklı ve güzeldi. Psikolojik gerilim kitapları okumayı seviyorsanız bu kitabı da seversiniz...
"Beni unutmamasını istediğim biri vardı," dedi yavaşça. "Ama beni unuttu. Şimdi beni hatırlamasını istiyorum." Derin bir nefes aldı. "Bu çiçekleri çok severdi."