Gülin

Gülin
@Querenciaaaa
“Bütün aşklar er ya da geç aynı sonla yüzleşmek zorunda kalmazlar mı? “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanda kendisine kötülük yapanları sevmek gibi bir yan vardır ya.”
“ ‘Yaşam ağlamaya değmeyecek kadar saçmadır’ diyordu. ‘Haklısın’ diyerek boynuna sarılıp ağlamaya devam ettim.”
“ ‘İnsanın başına her türlü felaket gelebilir’ diye ekliyor. ‘Ama en kötüsü, bu felakete kendisinin neden olması.’ “
“Defalarca mücadele ettiğim, yendiğimi sandığım ama olaylar durulup da kendi başıma kaldığımda, yüzeye çıkan o sinsi acı ele geçiriyor benliğimi.”