Nis.Q

Nis.Q

, bir kitap okudu
7/10
·336 syf.·
2026 1. kitabı
Merve Özcan
9.3/10 · 571 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nis.Q

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
6/30 kitap - %20 tamamlandı
6 kitap okudu
30 kitap
2.245 sayfa
2 inceleme
0 alıntı
8 günde 1 kitap okumalı.
Sevilen bir kitaba nacizane bir serzeniş
Öncelikle şunu söylemek isterim ki bu kitap gerçekten içine çekiyor, sürüklüyor, yeri geliyor ağlatıyor ve güldürüyor fakat gerçekten son zamanlarda çoğu kitapta karşılaştığımız gibi bu kitapta da olayların aşırı uzatıldığını düşünüyorum. Uzatılabilir mi? Bence buna müsait bir kitap ve bunda sorun yok. Kitaptaki asıl sorun olduğunu düşündüğüm noktaya geçiyorum ki bu çoğu kişi için bir sorun arzetmeyebilir fakat kendi görüşüm olduğu için savunmaktan çekinmeyeceğim. (Sonrası hafif spoiler olabilir) Başrolün dinibütün ve tertemiz bir karakter olduğu bir kitapta, kitabın dünyası ne kadar karanlık olursa olsun smut, yetişkin içerik vs. olmasını gerçekten rahatsız edici buluyorum. Evet tüm yazılanlar dinen hoş görülen bir birliktelik çerçevesinde yazılıyor falan ama dinibütün bir yazarın yine dinibütün karakterine bu tarz sahneler yazması belki pazarlama sebebiydi, belki yazarın genel piyasa kitaplarından etkilenmesiydi bilemem ama hoş değil. Hoş olmaması dışında caiz değil. Okuyanları şehvet duygusuna düşürme, boş işle meşgul etme gibi sakıncalardan dolayı alimlerce böyle ittifak edilmiştir. Dileyen araştırabilir. İlahiyatçı olarak bu şekilde bir parantez açmak istedim. Yanlışım varsa affola. Fakat tüm bu dini hususları kenara bırakınca da kitabın okuma kitlesinin de hassasiyeti olan insanlardan oluşabileceğini göz önünde bulundurarak da bu tarz sahne yazımını doğru bulmuyorum. Nitekim yarım bırakma sebebim de budur. Kitabın tertemiz başrolünün mahremine bu kadar girmek benim için kitabı okuma isteğimi düşüren bir durum çünkü. Yine de piyasadaki binlerce kitaptan daha iyi bir bilinçaltı izlenimi bırakacağından eminim bu sebeple yetişkin okurlar tarafından okunabilir belki. Tüm nacizane yazımı okuduysanız teşekkür ederim, niyetimin farklı düşünen insanları incitmek
MıhMehsa · Ephesus Yayınları · 0468 okunma

Nis.Q

, bir kitabı yarım bıraktı
Mehsa
8/10 · 468 okunma
Okuyun ve okutturun!
9/10
·504 syf.··
2025 4. kitabı
Bu kitap! Bu kitap! İlk kitapta yazarın acemiliğini hissettiğim yerler olmuştu. Klişe hissettiğim ya da şurayı şöyle yazsaydı keşke dediğim yerler olmuştu ama bu kitapta yazarın yazımı da olaylar ve kitabın derinliği de o kadar gelişti ki ciddi anlamda kitabın içinde kayboldum. Başından sonuna değin, özellikle yeni karakterlerin de eklenmesiyle, kurgu kendisini tamamen belli etti ve ben bu kitaba aşık oldum. Kitabın ortalarında yeni silahlar, yeni insanlar vs. derken o kadar keyif aldım ki elimden bırakamadım. Kitabın sonuysa bir o kadar heyecanlı ve ben yine kitabı elimden bırakamadım. Harika! Okuyun ve okutturun. Türk fantastik kültürüne o kadar çok katkısı var ki bu kitabın, kesinlikle desteklenmesi gerekiyor.
Renda İkizleri 2Siyah Lotus · Parga Yayıncılık · 201873 okunma