Seni boşuna mı seviyorum sanıyorsun? Biz, ''Kâlûbelâ''da beraber değil miydik? Ben o günü hatırlayamıyorum. Sen de hatırlayamazsın. Ama, mutlaka yanyana idik. Tanrı buyruğuna beraber baş eğmedik mi? Evet demedik mi? Çünkü sensiz eksik oluyorum. Yarım oluyorum. Biz, birbirimize ''Kâlû belâ''da vurulduk.
• Dilaver Cebeci
Elime bir kitap aldım "Haydutlar" 11 sayfa okudum, sonra döndüm baştan tekrar okudum ama olmuyor, kafamı toparlayamadım. Bir kaç saat yeniden başlamak için ara verdim...
Sonra dedim ki;
Hayat, beni neden soruyorsun?