Duygu vardı duygudaşlık vardı. İnsanın insan hâlinden anladığı, komşusu açken kendisi uyuyamayanların yaşadığı bir dünyaydı. Yardım, fedakârlık, iyilik diye bir şeyler vardı. İyiler saf, aptal, budala diye horlanmamış, kötüler enerjik ve özgürlükçü diye yüceltilmemişti daha.
Gelgeç olmasın bu gö-rüş-me. Aramızda bir gül bağı olsun. Su üzerinde yazılmış yazı olmasın. İzi kalsın, alnımda yazı olsun. Ondan sonrası olursa sessizlik olsun.