Ben,sadece namuslu olmakla öğünen kişiyi adamdan saymıyorum;toplumu iyiye, güzele götürmek için kendi gibi namuslu insanlarla birlikte bir çaba harcamamışsa , çevresindeki uygunsuz gidişe başkalmamışsa,o kişi namussuzdur benim için .
Kendini yönetmeyi beceremeyen kişileri , toplumları yönetmek,onlara yeni yollar göstermek için hemen başa geçirelim mi? Yoksa,toplu eylemlerde kütlelerin başına bela olan zayıf kişileri önce sert ve sıkı bir sınavdan mi geçirmeli?