RKübra

RKübra
@RKbra
Çukurova Üni. Yüksek lisans
Gaziantep
136 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kimselere kendi adıma kinim,nefretim yok.Sade insan oğlunun niçin bu kadar alçaldığını,niçin bu kadar budala olduğunu hâlâ anlamadığıma yanıyorum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aslında yalnızlık duymayan,can sıkıntısı çekmeyen sade hayvanlardır!
"Bir umudum sende-Anlıyor musun?"
...Yahut tam zıddına C.Chaplin'in dediği gibi dünyayı anneler,şairler ve öğretmenler yönetseydi,kimse sızlanmazdı! Ama o da bencileyn hayalci.Nerede o cici anneler,namuslu, bilimci öğretmenler, yiğit şairler? Belki 2000 yılından sonra...Ah be!
Bir insan olarak utanıyor,eziliyorum ama maalesef iki milyar insanın kaderi, bugün kendilerine"büyük" sıfatı yakıştıran dört devletin sorumlularının anlaşmaşmasına bağlı...