...Yahut tam zıddına C.Chaplin'in dediği gibi dünyayı anneler,şairler ve öğretmenler yönetseydi,kimse sızlanmazdı! Ama o da bencileyn hayalci.Nerede o cici anneler,namuslu, bilimci öğretmenler, yiğit şairler? Belki 2000 yılından sonra...Ah be!
Bir insan olarak utanıyor,eziliyorum ama maalesef iki milyar insanın kaderi, bugün kendilerine"büyük" sıfatı yakıştıran dört devletin sorumlularının anlaşmaşmasına bağlı...