...Bana gelen bu ses,bana her zaman ne yapmayacağını söylüyor ama asla ne yapmam gerektiğini söylemiyor.İste bu, beni bir politikacı olmaktan alıkoyan şeydir ki gayet yerinde bulurum tavrımı.
Ey Atinalılar! Bir kimsenin yeri neresi olursa olsun,ister kendi seçmiş olduğu yer olsun ister komutanının,tehlike anında olsa bile,onurlu olmak dışında,ne ölümü ne de başka bir şeyi düşünmelidir. Bu çok doğru bir söylemdir.